Wednesday, October 05, 2005

FUCK FUCK FUCK

FUCK YOU.... uh dude i didnt even type that it was just there...scary anywho.....
thats all good andy its all peachy...idk...oh, syd...uh i didnt tell THE WHOLE WORLD but i will.....bleh... gay!!! (porn) lmao....this is so random typing class is so dumb...

7 Comments:

Blogger Sydney said...

LMFAO WELL THANKS DANI 4 TELL THE WHOLE WORLD LMAO xD o.o I FOUND THAT PLACE me nad jeremey sit 2 gether and didnt talk 2 nathan lol Dude deans gf hilary how ever u spell her fuckin name lol she was up on nathan i was gonna turn around and freaken hit her 4 that Sry deans like my bro u know gotta take care of him lol O.o u gonna sign up 4 that skool thingy? i might idk yet im think about it ... idk yet lol yea me and jeremey were talking hes gonna go 2 Hot topic and get my shirt lol he wants me shirt lol MCR! ROCKS! lol well yea are u gonan go 2 homecomeing ? im not im not
gonna go B.c andys not ther and wouldnt feel right going with sum dude lol ill go with u ! lol yea but im not gonan go 2 skool that day im gonna go 2 six flags! u wanna go ? i dont think ur mom would let u but yea alright im gonna go ttyl

1:33 PM  
Blogger //\\ ||\|| ||)) || said...

hey dani....im grounded...i dont geta talk to my baby now...only on here...ur so lucky...and talk syd into going to homecoming...oh well if she goes w/ sum other dude...i aint gonna flip..i dont get jealous...she could make out with a dude in front of me and i would juss be kool with it...i dont really care....i dont wanna hold her back....she needs to go..if she wants to....she should go with u but yeah..lol sorri imma perv....anywho....what u been up....and oh yeah i love you too lol whos jk not me lmao!!! I LOVE SYDNEY!!!! SHES MY WORLD!!!!

1:58 PM  
Blogger //\\ ||\|| ||)) || said...

OMG DANI im so hypo rite nah....woohoo chips rule...I WANNA BE THE FIRST FISH ON THE MOON....wanna watch when i do?

6:44 PM  
Blogger //\\ ||\|| ||)) || said...

LMFAO omg thats hillarious...hahah syd and yall is crazyness and i dont mean it like that i care way too much for syd maybe too damn much...i love that girl..shes everything to me....i juss ugh hate my rents and aint talkn rite...wow i never talk rite what am i talkn bout ne who forget it lol

7:25 PM  
Blogger //\\ ||\|| ||)) || said...

kidnap me and take me to your sydney...i love her dag nabit i hate my rents i cant not talk to my baby...ill go nuts..i dunno wat ill do..i love her and their gonna make me so ugh that imma go off on em and then its only gonna be longer before i getta talk to my baby...The Black what do i do? love ya black but imma let you go have fun at skool tho..seeing as we R the ones going and not syd lol bye

2:58 AM  
Blogger //\\ ||\|| ||)) || said...

seriously i keep messing up imma kill myself...ugh...im grounded AGAIN....i just got ungrounded last ntie...and now im grounded again...i dont even know how i did it...i just was sleeping last nite and my mom busts in my room and screams a bunch of stuff i dont know what she said cuz well to me it didnt seems he was speaking english all i heard was UR GROUNDED!!!! i think its BS.....u nd syd should come here and kidnap me and take me down there adn never let me leave ever again....ugh i hate em so much i hope they...i cant say that syd dont like me to she says its mean...

2:12 AM  
Blogger //\\ ||\|| ||)) || said...

Andrew Smith do solemnly swear that i will support and defend the Constitution of the United States against all enemies foreign and domestic, that i will bear true faith and allegiance to the same , and that i will obey the orders of the President of the United States and the orders of the officers appointed over me, according to regulations and the Uniform Code of Military Justice.....im enlisted in the airforce...ill be leaving soon for basics like maybe in june!

3:25 PM  

Post a Comment

<< Home